Mischa Bijenhof
11 september 2013
Coureur Robin Frijns heeft gistermiddag een contract gesloten met ‘Just Sports Marketing’, het sportmarketing bedrijf van Ralph Manheim. Just Sports Marketing gaat Robin commercieel bijstaan in zijn racecarrière en de route naar de Formule 1. Het sportieve management blijft in handen van Werner Heinz.
“Na een wat roerige tijd ben ik blij dat we de draad weer goed op pakken en er weer deuren open gaan”, zegt Frijns. “Ik wil mij, zoals altijd, liever richten op mijn prestaties in de auto en het geeft mij rust dat mijn management op deze wijze versterkt wordt. Ik voel dat dit een goede stap is.Ik ben blij met Just Sports Marketing aangezien zij al in contact staan en werken met grote internationale merken, bedrijven en organisaties.”
Manheim, die met zijn bedrijf eerder actief was in de voetbalwereld en op Le Mans, hoopt Frijns te kunnen helpen in zijn weg naar de Formule 1. “Het talent van Robin staat buiten kijf en door de aanwezigheid van een gedegen commercieel pakket vergoten wij zijn kansen in de Formule 1. Het is een pluspunt dat in combinatie met zijn goede prestaties een succesvolle racecarrière op het hoogste niveau mogelijk moet maken. Nieuwe partners zijn zeer welkom aangezien de Formule 1 nog altijd een perfect platform biedt voor partijen en bedrijven om zich Internationaal te profileren en te genieten van de relatiemarketingmogelijkheden.“
Gerelateerd nieuws
F1-experts aan het woord: dit verwachten Bleekemolen en Frijns van 2024
18 februari 2024 09:59 - Magazine
Formule E: Winnende Dennis profiteert in tweede race in Rome van botsing tussen rivalen, Frijns valt uit
16 juli 2023 15:56 - Nieuws
Frijns kan geen kant op bij ongeluk Bird: ‘Gelukkig stapte iedereen ongedeerd uit’
15 juli 2023 18:30 - Nieuws