Exact is geen onbekende in de Formule 1. Jaren geleden prijkte de sponsor ook op de cap van vader Jos Verstappen. Een gevalletje zo vader, zo zoon dus. Max Verstappen: “Ik voel me goed bij de samenwerking met Exact en ben er trots op. Het bedrijf heeft een geschiedenis in de Formule 1 en ondersteunde mijn vader toen hij coureur was.”
Volgens de Nederlander past de samenwerking met Exact past perfect bij hem. “We willen allebei de wereldtop bereiken. En ja, dat kan een uitdaging zijn, maar we weten ook dat succes niet af te dwingen is. Je moet gewoon het juiste pad blijven volgen.”
Never Stop Improving
Erik van der Meijden, CEO van Exact: “Iedereen binnen Exact is enthousiast over de samenwerking met Max Verstappen. Max past perfect bij onze daadkrachtige mentaliteit en die van onze klanten. Waar onze technologie bedrijven en hun accountants in staat stelt te groeien, gaat Max vol voor de hoogst mogelijke prijs in de Formule 1. Om succesvol te zijn in de sport en in het bedrijfsleven is het noodzakelijk om altijd te blijven verbeteren. Dat element – ‘Never Stop Improving’ – is iets wat we zullen benadrukken in de wereldwijde marketingcampagnes van Exact, waarin Max het gezicht wordt.”
De naam van Exact zal overigens niet te zien zijn op de auto van Verstappen, maar wel op zijn helm en cap.