Camilleri is blij dat er met de serie meer aandacht is gekomen voor het menselijke aspect van de sport. ”Ik weet niet of het commercieel wat in het laatje heeft gebracht, maar voor het menselijke verhaal is het belangrijk geweest. Dertig jaar geleden was het menselijke aspect veel prominenter in de Formule 1, maar dat is steeds minder geworden. Ik hoop dat het menselijke aspect weer naar de voorgrond terugkeert met het budgetplafond en de nieuwe technische regels. De jongere generatie wil authenticiteit en een menselijke band”, aldus Camilleri. In Drive to Survive worden de teams en coureurs op de voet gevolgd voor een uniek kijkje achter de schermen. In 2020 zal het tweede seizoen van de populaire serie op Netflix verschijnen. Daarin zal het seizoen 2019 aan bod komen. Voor het eerst werken ook Ferrari en Mercedes mee aan de documentaire. Lees ook: Tweede seizoen van Drive to Survive naar Netflix in 2020, ook Ferrari en Mercedes werken mee Luister hier (via iTunes)
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."