De Grand Prix van Mexico afgelopen weekend was niet de meest spectaculaire race van 2022. Frank Woestenburg, Mike Mulder en Sjaak Willems bespreken de recordzege van Max Verstappen, de vete van Red Bull met Sky Sports en ook hebben we het over de marketingmogelijkheden van de tweevoudig wereldkampioen. In de nieuwe editie van FORMULE 1 Magazine bespreken twee marketingdeskundigen namelijk de marktwaarde van het merk Verstappen.
Paddockpraat: Over het merk ‘Max’, de 14e seizoenszege en Kravitz-gate
Red Bull
Sjaak Willems
31 oktober 2022
Gerelateerd nieuws
Door de lens van Peter: Hoe het zoontje van Pérez in de pits met een pop van papa speelt
05 november 2022 12:55 - Nieuws
Russell ’te voorzichtig’ bij start GP Mexico na ‘drie rommelige races’
01 november 2022 08:30 - GPMexico2022
Ricciardo ‘niet volledig verantwoordelijk’ voor touché met Tsunoda
31 oktober 2022 12:30 - GPMexico2022
Leclerc weet zeker dat ‘eenzame race’ in Mexico een ‘one-off’ was
31 oktober 2022 11:00 - GPMexico2022